Do tego, że XXI. wiek jest wiekiem wielkich technologii i Internetu, nikogo przekonywać nie trzeba. Zmieniły się formy przedstawiania prywatnej oferty, pozyskiwania klientów i relacji z nimi. Współcześnie stale powiększająca się liczba osób zauważa ogromny potencjał mediów społecznościowych i Globalnej sieci ogólnie rzecz biorąc. Z chęci wykorzystania tych nieograniczonych sposobności zrodził się tzw. marketing internetowy. Czyli nowoczesna forma promocji swoich produktów i usług – online. To nie tylko sprzedaż i reklama, też budowanie wizerunku marki i jej renomy. W internetowej rzeczywistości dużo łatwiej o interaktywną relację z klientem, o jego odpowiedź i wątpliwości dotyczące danej oferty – to jednak z jego zalet. Marketing internetowy to też specjalne narzędzia – od prostych listów wysyłanych pocztą elektroniczną po rozbudowane serwisy internetowe.

Jest wiele definicji social media, ale aby wyjaśnić to pojęcie wystarczy otworzyć oczy i obserwować co się wokół dzieje. Rzeczywistość szybko się zmienia, Internet stał się codziennością. Niedawno mówiliśmy jeszcze o Web 2.0, aktualnie to już prężnie rozwijające się social media. Portale społecznościowe to multimedialne platformy, które pozwalają wygenerować, dzielić się, komunikować i gwarantują coraz nowsze funkcje. Kto nie istnieje w Internecie, coraz więcej traci w de fakto świecie, choć trudno już mówić o podziale na realność i wirtualność. Sami projektujemy social media, posługując się portalami społecznościowymi, blogami, forami itd. W pracy magisterskiej będę się zajmować teraz tym tematem. Interesuje mnie to w jaki metodę inni ludzie tworzą spersonalizowane profile na portalach tj. Facebook i wykorzystują informacje możliwości. Myślę, że świadome i umiejętne administrowanie własnym czy korporacyjnym wizerunkiem to klucz do sukcesu.

domenareklamy.com.pl